دلم تنگــــــــــــــ است

✿ ✿ تنهایی ناز بانو✿ ✿

دلم تنگــــــــــــــ است

 

دلم تنگــــــــــــــ است برای کسی که نمی داند...

نمی داند که بی او به دشت جنون می رود دلمــــــــــــــــــــ...

می دانم که اگر نزدیکش شومـــــــــــــــــــــــ، دور خواهد شد....

پس بگذار که نداند بی او تنهایمــــــــــــــــــــــــ ...

دور میمانمـــــــــــــــــــــــــــــ که نزدیک بمانــــــــــــــــــــــد.

 



نظرات شما عزیزان:

دلتنگی
ساعت15:34---19 ارديبهشت 1392
دیگر از این شهر
میخواهم سفر کنم
چمدانم را بسته ام
اگر خدا بخواهد امروز میروم
نشسته ام منتظر قطار
اما نه در ایستگاه
روی ریل قطار…


دلتنگی
ساعت16:35---13 ارديبهشت 1392
اگر یک روز از زندگی من باقی مانده باشد

از هر جای دنیا چمدان کوچکم را می‌بندم راه می‌افتم


ایستگاه به ایستگاه…

مرز به مرز…

پیدایت می‌کنم ، کنارت می‌نشینم

بهت میگم تا بی نهایت دوستت دارم…


روناک
ساعت0:14---9 ارديبهشت 1392
برای دوست داشتن وقت لازم است،
اما برای نفرت
گاهی فقط یک حادثه یا یک ثانیه کافی است.


روناک
ساعت18:56---8 ارديبهشت 1392
سلاااااام اپم بیا .... عجب اهنگی خیلییییی خوبه اجی جووونم . بوووووووووس

دلتنگی
ساعت13:06---8 ارديبهشت 1392
سلام من لینکتو گذاشتم تو وبلاگم خیلی خوشحالم ک لینکتو دارم حداقل اینجوری توام کمکم میکنی وبلاگه زیبایی داری اگه تونستی ب منم سربزن ایرادامو بگیر من بهت سر میزنم چون خیلی خوشم اومد از وبلاگت موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 21:24 ] [ تنها ] [ ]